22.4.10

2. nit – Društvene mreže za one koji žele više


2. nit – Društvene mreže za one koji žele više
Facebook je najpopularnija i najmnogoljudnija društvena mreža, ali ne i jedina. Ima ih mnogo, neke su popularnije u određenim krajevima, neke nastaju i nestaju, zapravo sve su slične jer im je i cilj isti – povezivanje i komunikacija, dijeljenje sadržaja i fotografija, te obilje igara.
Popis najpoznatijih i najkorištenijih društvenih mreža možete pogledati ovdje:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_social_networking_websites
Izdvojiti možemo Hi5 (sadržajem gotovo identičan Facebooku, izgledom stranice profila malo drugačiji):
Primjer:

 


MySpace koji se sučeljem korisničkog profila ipak razlikuje omiljen je među glazbenicima. On naime, na profilu omogućuje postavljanje plejera i vlastitih kompozicija koje se mogu samo slušati ili i preuzimati. Uz bogat izbor predložaka, stranica se može potpuno personalizirati.
Primjer:

Tu su i hrvatske društvene mreže: Trosjed (s obiljem vulgarnih fotografija na naslovnici, zato nema primjera), Zrikka (mini-blogiranje), Netopolis, Tulumarka, Iskrica, Smokva (imena otkrivaju orijentacije)

A onda poslastica za ljubitelje i vlasnike kućnih ljubimaca, pasa i mačaka: Uniteddogs (i Unitedcats)
ili kako volim reći, pasji fejsbuk :)


U najvećem je usponu Twitter , servis za mikro bloganje koji svojim korisnicima omogućuje besplatnu komunikaciju putem tekstualnih poruka do 140 znakova. Korisnici upisuju kraće poruke na svojim računalima, a te kratke poruke se distribuiraju njihovom krugu prijatelja odnosno sljedbenika.Twitter pretpotavlja čistu informaciju (potpuno drugačiju od FB intimnog statusa).

Za korisnike iz Hrvatske napravljena je dopuna Twitteru - Cvrk
Riječ je o web aplikaciji povezanoj sa poznatim servisom Twitter s kojeg i preuzima podatke. Namjena projekta je okupiti i prikazati sve korisnike Twittera iz Hrvatske na jednom mjestu, prikazati njihove posljednje aktivnosti, interese i broj sljedbenika te ponuditi mogućnost učlanjenja u mrežu. Projekt je dobio ime prema originalu, jer 'twitter' doslovce znači 'cvrkutati', dok 'tweet', koji označava jednu poslanu poruku, znači 'cvrkut'. 











Nema komentara:

Objavi komentar